Educación para a cidadanía
A Educación para a cidadanía contribúe a desenvolver algúns aspectos destacados de varias competencias, pero se relaciona directamente coa competencia social e cidadá. En relación con esta competencia, a área afronta o ámbito persoal e público implícito nela: propicia a adquisición de habilidades para vivir en sociedade e para exercer a cidadanía democrática. Así, a área pretende o desenvolvemento de nenos e nenas como persoas dignas e íntegras, o que esixe reforzar a autonomía, a confianza nun mesmo e a identidade persoal, e favorecer o espírito crítico para axudar á construción de proxectos persoais de vida. Tamén se contribúe á competencia e a mellorar as relacións interpersoais na medida que a área favorece a universalización das propias aspiracións e dereitos para todos os homes e mulleres, impulsa os vínculos persoais baseados en sentimentos e axuda a afrontar as situacións de conflito, ao propor a utilización sistemática do diálogo. Para iso, a área inclúe contidos específicos relativos á convivencia, a participación, ao coñecemento da diversidade e das situacións de discriminación e inxustiza, que deben permitir consolidar as habilidades sociais, axudar a xerar un sentimento de identidade compartida, a recoñecer, aceptar e usar convencións e normas sociais e interiorizar os valores de cooperación, solidariedade, compromiso e participación tanto no ámbito privado, como na vida social e política, favorecendo a asimilación de destrezas para convivir.
Así mesmo, a área contribúe á adquisición do coñecemento dos fundamentos e os modos de organización das sociedades democráticas, á valoración da conquista dos dereitos humanos e ao rexeitamento dos conflitos entre os grupos humanos e ante as situacións de inxustiza. Son contidos específicos da área os principios contidos na Declaración Universal dos Dereitos Humanos, a Convención dos Dereitos do Neno e a Constitución española, así como a súa aplicación por parte de diversas institucións.
A identificación dos deberes cidadáns e a asunción e exercicio de hábitos cívicos adecuados á súa idade no contorno escolar e social permitirá que os futuros cidadáns se inicien na construción de sociedades máis cohesionadas, libres, prósperas, equitativas e xustas.
NORMAS DE CORTESÍA
Coeducación.
HABILIDADES E EDUCACIÓN EN VALORES
A Aventura da vida ten como obxectivo a adquisición de habilidades para a vida, a promoción de estilos de vida saudable e a educación en valores e para a convivencia. O programa utiliza as historias protagonizadas por un grupo de personaxes infantís animando nenos e nenas a analizar e reflexionar sobre as propias experiencias no seu contorno máis próximo: a escola, a familia e o barrio.
Se queres coñecer máis sobre a pandilla, escoitar as súas historias e participar nos seus xogos pica na imaxe.
VÍDEOTECA INTERACTIVA
PULSA AQUÍ
FONOTECA
PULSA AQUÍ
MULLERES CIENTÍFICAS (I)
PULSA AQUÍ
BELEZA E DESIGUALDADE
PULSA AQUÍ
EXERCICIOS DE COEDUCACIÓN (Jclic)
PULSA AQUÍ
CRUCIGRAMA 8 DE MARZO (JClic)
PULSA AQUÍ
ACTIVIDADES 8 DE MARZO (I)
PULSA AQUÍ
PULSA AQUÍ
VIOLENCIA DE XÉNERO (Webquest)
PULSA AQUÍ
PUBLICIDADE SEXISTA
PULSA AQUÍ
PUBLICIDADE SEXISTA
PULSA AQUÍ
PUBLICIDAD SEXISTA II
Exercicios e evaluación
PULSA AQUÍ
DEREITOS DOS NENOS/AS (Webquest)
PULSA AQUÍ
LENGUAXE SEXISTA (Hot Potatoes)
PULSA AQUÍ
XOGO DE MARCIANIT@S
PULSA AQUÍ
Comentarios recentes